Adampol Arena? Czemu nie!

Czytaj dalej
Fot. Anatol Chomicz
Jarosław Sołomacha

Adampol Arena? Czemu nie!

Jarosław Sołomacha

Trwają właśnie ostatnie negocjacje w sprawie sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego w Białymstoku. Czy rozmowy się powiodą i obiekt będzie miał w nazwie słowo Adampol?

Pomysł jest dobry, bo firma z Zaścianek to prawdziwy potentat na rynku autotransportu, bardziej znany chyba w kraju i w Europie niż w Białymstoku. Poza tym, motoryzacja i transport niejako naturalnie pasują do sportu. Nie bez znaczenia jest też fakt, że ani nazwa, ani firma nie są po prostu „obciachowe”, czego na naszym forum obawiało się wiele osób.

Negocjacje, skoro trwają już tyle czasu, na pewno łatwe nie są. Nic dziwnego. Obie strony chcą ugrać jak najlepsze warunki. Stadionowa spółka chce zarobić jak najwięcej, a wiadomo przecież, że prywatne firmy liczą dokładnie każdą złotówkę wydaną na reklamę i marketing. Pozostaje mieć nadzieję, że rozmowy będą miały pozytywny finał, a stadion będzie miał w końcu i nazwę, i pieniądze.

Jarosław Sołomacha

Z dziennikarstwem mam do czynienia już od kilkunastu lat. Obecnie zajmuję się rozwojem segmentu internet w białostockim oddziale Polska Press Grupy. Pracuję na rzecz portali Poranny.pl, Wspolczesna.pl, Podlaskie.naszemiasto.pl oraz naszych serwisów branżowych. Wcześniej, jeszcze przed internetową rewolucją, byłem dziennikarzem śledczym i kryminalnym. Dlatego również dzisiaj piszę głównie o służbach mundurowych. Najczęściej publikuję w "Kurierze Porannym", "Gazecie Współczesnej" oraz na Bialystok.naszemiasto.pl.

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.poranny.pl

promocja -50%

Gazeta online przez 90 dni za połowę ceny

55,00 110,00

Skorzystaj z promocji i ciesz się codziennym dostępem do gazety online przez 90 dni. Z tą ofertą oszczędzasz aż połowę ceny!

Kup teraz

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.