Anna Sokólska. Z łukiem i na koniu. Nasza mistrzyni wystąpiła w reklamie samochodów

Czytaj dalej
Agata Sawczenko

Anna Sokólska. Z łukiem i na koniu. Nasza mistrzyni wystąpiła w reklamie samochodów

Agata Sawczenko

Woli konie niż ludzi. Te pierwsze nie gadają głupot, a ona potrafi dogadać się z nimi bez słów. Właśnie to doceniła duża firma produkująca samochody. Annę Sokólską, mistrzynię świata i Polski w łucznictwie konnym, można oglądać w telewizyjnej reklamie.

Trzeba przede wszystkim zgrać się ze zwierzęciem. Ułożyć konia, żeby współpracował z jeźdźcem - mówi Anna Sokólska, mistrzyni w łucznictwie konnym. Ten sport nie ma przed nią tajemnic. Na koniu i z łukiem potrafi zrobić chyba wszystko. Nie jest dla niej problemem stanie na grzbiecie zwierzęcia, strzelanie do najmniejszego celu. Nieraz już została za to doceniona na przeróżnych zawodach: przywozi medale z mistrzostw Europy, z mistrzostw świata w łucznictwie konnym. Ostatnio doceniła ją również duża firma motoryzacyjna. Ania wystąpiła w ich kampanii reklamowej. Z jednej strony - ona i jej koń symbolizują jedność jeźdźca i zwierzęcia. Z drugiej - producent chce, by właśnie tak czuł się kierowca w jego samochodzie.

- Odezwała się do mnie pani z firmy reklamowej współpracującej z tą korporacją. Nie uwierzyłam. Odesłałam do trenera - śmieje się Ania. Ale oczywiście - propozycja okazała się prawdą. Dziś Anię można oglądać na wielu kanałach telewizyjnych.

A ona? Nadal skromna, nieśmiała, milcząca.

Pozostało jeszcze 81% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Agata Sawczenko

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.poranny.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.