rozmawiała Agnieszka Kamińska

Dumę z bycia Polakami manifestujemy podczas zakupów

Dumę z bycia Polakami manifestujemy podczas zakupów Fot. gs24.pl
rozmawiała Agnieszka Kamińska

Polacy stali się bardziej uważni w sklepach, czytają etykiety - mówi dr Joanna Szalacha-Jarmużek, ekspert Centrum Analiz Klubu Jagiellońskiego ds. patriotyzmu ekonomicznego.

Czy Polacy częściej kupują polskie produkty niż np. rok temu? I czy można wskazać wyroby lub branże, w stosunku do których patriotyzm konsumencki jest dziś najsilniej zauważalny?

Zdecydowanie częściej kupujemy polskie produkty i trend w tym względzie jest rosnący. Możemy już mówić śmiało o modzie na polskość. Patriotyzm ekonomiczny najsilniej jest zaakcentowany w branży spożywczej. Wybierający polską żywność uważają m.in., że jest ona świeża i pozbawiona konserwantów.

Pozostało jeszcze 92% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa promocyjna

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

rozmawiała Agnieszka Kamińska

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.poranny.pl

cena obniżona -50%

Dostęp do gazety online na 30 dni za połowę ceny

20,00 40,00

Czytaj aktualną gazetę w formacie PDF bez wychodzenia z domu. Pobierz ją i podziel się z bliskimi. Bądźcie na bieżąco z informacjami!

Kup teraz

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.