Podlaskie Targi Pracy

Czytaj dalej
.

Podlaskie Targi Pracy

.

Pracodawca szuka dobrego pracownika, który przyczyni się do rozwoju jego firmy. Natomiast pracownik poszukuje miejsca, gdzie będzie czuł się dobrze, miał szansę na rozwój i otrzymywał satysfakcjonujące wynagrodzenie. Aby pogodzić interesy obu grup, rozpoczęliśmy akcję Podlaskie Targi Pracy.

Przed nami trzecia edycja akcji, której organizatorem jest Polska Press. Podczas pierwszych dwóch, wzięło udział kilkadziesiąt najważniejszych firmy i organizacji z północno-wschodniej Polski lub mające tu swoje oddziały. Wśród nich były: Kotniz, Unibep, SMP, Plum, Brand Distribution Group, Masterpress, Biawar, Kan, Alex, Jazon, Energy Nortle, Elektromontaż Wschód, ASPI, Promostal, Electrum, Arhelan, AC, Palisander, Biaform, Pronar, Arka Druk, Promotech, Danwood, Auchan, ChM, Rosti, Direction Group, OHP, Leroy Merlin, Contact Hero, bee2code, Forte oraz Pilkington.
Punktem kulminacyjnym są akcji targi pracy. Najbliższe odbędą się 11 i 12 października w siedzibie Naczelnej Organizacji Technicznej w Białymstoku.

Stanowiska firm i organizacji podczas dotychczasowych edycji odwiedziło prawie 2000 osób. Były one w różnym wieku. Niektórzy przyszli, bo chcieli poznać oferty pracodawców, a inni – ponieważ planują w najbliższym czasie zmienić pracodawcę.
- Lubię moją obecną pracę, ale nie jest to miejsce, z którym wiążę swoją przyszłość – stwierdziła obecna na Podlaskich Targach Pracy pani Anna. - Przyszłam tutaj, żeby rozejrzeć się za nowym pracodawcą i znalazłam kilka ofert, które mnie interesują.
Sporą grupę uczestników wydarzenia stanowili uczniowie ostatnich klas szkół średnich profilowanych zawodowo.
- W czerwcu kończę szkołę, dlatego już teraz muszę myśleć o mojej przyszłości – mówiła podczas wrześniowej edycji targów Kaja, uczennica Zespołu Szkół Elektrycznych w Białymstoku. – Jestem w klasie o profilu graficznym i dzięki temu, że przyszłam na targi, mogłam porozmawiać z przedstawicielami lokalnych drukarni i poznać ich oferty.

Rynek pracownika

Do niedawna w uprzywilejowanej pozycji byli pracodawcy, bo to pracownicy musieli walczyć o miejsce w ich firmie. Teraz się to zmieniło.
Bez pracowników żadna firma nie jest w stanie funkcjonować – nic nie wyprodukuje, nie wybuduje i nie będzie również w stanie świadczyć usług. Dlatego to pracodawca musi dołożyć wszelkich starań, aby uczynić swoją firmę miejscem przyjaznym potencjalnym pracownikom, w których będą chcieli pozostać na dłużej.

Trzecia edycja

To, że do akcji włączyli się najważniejsi pracodawcy w regionie oraz to, że targi cieszyły się tak dużym zainteresowaniem mieszkańców Podlasia pokazuje, że obie te grupy prowadzą intensywne poszukiwania, w których my, poprzez Podlaskie Targi Pracy, postanowiliśmy pomóc.

Dlatego w trosce o interes obu grup rozpoczynamy kolejną edycję Podlaskich Tragów Pracy. Podobnie jak w przypadku poprzednich, na łamach naszych wydawnictw, czyli „Gazety Współczesnej”, „Kuriera Porannego” oraz „Nowin Podlaskich”, „Nowin Sokólskich” prezentować będziemy m. in. informacje o działalności firm, o tym co oferują potencjalnym pracownikom i prowadzonej przez nie rekrutacji.

Więcej na ich temat będzie można dowiedzieć się za pośrednictwem portalu www.poranny.pl/targipracy. Tam także będą dostępne odnośniki do aktualnych ofert pracy.
Zwieńczeniem akcji będą dwudniowe Podlaskie Targi Pracy, które odbywać się będą 11 i 12 października w siedzibie Naczelnej Organizacji Technicznej (ul. Marii Skłodowskiej-Curie 2). Będzie to doskonała okazja do bezpośredniego spotkania osób poszukujących pracy i przedsiębiorców, a także do zostawienia swojego CV.

Prowadzisz przedsiębiorstwo i poszukujesz pracowników? Dołącz do Podlaskich Targów Pracy. Więcej informacji o akcji i warunkach udziału w niej można uzyskać pod adresem:

lukasz.binkowski@polskapress.pl

Podlaskie Targi Pracy

.

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.poranny.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.