Bartłomiej Bitner

Podobno jesteśmy coraz hojniejsi. Dlaczego pomaga innym?

Po liczeniu pieniędzy zebranych podczas tegorocznego finału Orkiestry okazało się, że sztab „Echa Dnia” uzyskał ich więcej niż w 2017 roku. Fot. Dawid Łukasik Po liczeniu pieniędzy zebranych podczas tegorocznego finału Orkiestry okazało się, że sztab „Echa Dnia” uzyskał ich więcej niż w 2017 roku.
Bartłomiej Bitner

Liczby pokazują to jasno – nasze serca są coraz bardziej hojne. Ostatnie akcje, takie jak 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy czy bale o charakterze charytatywnym, kończyły się poprawionymi rekordami sum uzbieranych pieniędzy w porównaniu z poprzednimi ich edycjami. Czy nasza dobroczynność jest efektem naszej chęci niesienia pomocy, czy może skutecznego prowadzenia licytacji?

Miłośnikom komedii, zwłaszcza autorstwa Stanisława Barei, może się w tym momencie przypomnieć jedna ze scen z ostatniego odcinka „Zmienników”. Trwa sprzedaż taksówek, które przekroczyły limit przejechanych kilometrów. Wszystkie fiaty 125p poszły za niezbyt wielkie kwoty i dosyć sprawnie, z wyjątkiem tego żółtego o numerze bocznym 1313.

Przeczytaj: 

  1. w jakich akcjach najchętnej wspieramy innych 
  2. z czego wynika nasza dobroczynność
  3. jakie są opinie znanych osób 
Pozostało jeszcze 83% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa promocyjna

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

Bartłomiej Bitner

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.poranny.pl

cena obniżona -50%

Dostęp do gazety online na 30 dni za połowę ceny

20,00 40,00

Czytaj aktualną gazetę w formacie PDF bez wychodzenia z domu. Pobierz ją i podziel się z bliskimi. Bądźcie na bieżąco z informacjami!

Kup teraz

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.