Tomasz Mikulicz

Stadion Miejski kupił strategię działania za 50 tys. zł. Chce zbadać rynek

Koszt utrzymania stadionu to ok. 6,2 mln zł. Z czego 3,6 mln zł pokrywane są z przychodów spółki, w tym 1,2 mln zł z wynajmu dla Jagiellonii. Dofinansowanie Fot. Anatol Chomicz Koszt utrzymania stadionu to ok. 6,2 mln zł. Z czego 3,6 mln zł pokrywane są z przychodów spółki, w tym 1,2 mln zł z wynajmu dla Jagiellonii. Dofinansowanie miasta wynosi 2,6 mln zł rocznie.
Tomasz Mikulicz

Strategia działania za 50 tys. Zamówił ją Stadion Miejski. Jej szefowie liczą na wzrost przychodów. Pomysł krytykują radni PiS. A PO broni.

Nie wierzę! Stadion ma tylu pracowników, a zlecają takie coś firmie zewnętrznej? - grzmi Zbigniew Brożek z PiS, przewodniczący komisji sportu.

Szefowie Stadionu Miejskiego zamówili właśnie w przetargu opracowanie strategii działania do 2020 roku. Za prawie 50 tys. zł.

- Wiemy co mamy robić. Potrzebujemy jednak, by specjaliści zbadali rynek i konkurencję - mówi nam Adam Popławski, prezes Stadionu Miejskiego.

- Spółka wysyła tym

Z dalszej części artykułu dowiesz się m.in.:

  • kto i dlaczego broni decyzji szefa stadionu
  • jakie straty przynosi Stadion Miejski w Białymstoku
  • kto wygrał przetarg na dokument
Pozostało jeszcze 87% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Tomasz Mikulicz

Zajmuję się sprawami miejskimi, czyli m.in.: miejską polityką samorządową,
architekturą i ochroną zabytków. Opisuję też obrady rady miasta oraz zajmuję się też różnego rodzaju interwencjami. Zajmuje mnie również pisanie też o historii Białegostoku i najbliższych okolic.

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.poranny.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.