Stadion Miejski w Białymstoku nadal bez sponsora, ale z planami

Czytaj dalej
Tomasz Mikulicz

Stadion Miejski w Białymstoku nadal bez sponsora, ale z planami

Tomasz Mikulicz

Prezes spółki stadionowej Adam Popławski chce wymienić murawę i kupić oświetlenie. Pochłonie to ponad 1 mln zł. Szykuje też podwyżki dla pracowników. Zarząd przedstawia dane, że spółka zarabia coraz więcej, a na stadionie jest więcej imprez

Nikt w tej firmie nie zasypuje gruszek w popiele. To solidna praca! I te wyniki to pokazują - mówił prezes spółki stadionowej Adam Popławski na ostatnim posiedzeniu komisji sportu.

Radni wysłuchali sprawozdania z działalności spółki w ostatnich latach oraz o planach na przyszły rok. I o dziwo nie mieli krytycznych uwag.

- Pierwszy raz chcę pochwalić spółkę. Jeszcze nigdy nie otrzymaliśmy tak porządnie przygotowanych danych marketingowych - mówił radny PiS Sebastian Putra.

W dalszej części artykułu przeczytasz:

  • Ile i jakie imprezy odbyły się do tej pory na stadionie
  • Dowiesz się, co byłoby "truskawką na cieście" dla Rafała Rudnickiego
  • Przekonasz się, dlaczego stadion dalej nie ma sponsora tytularnego
  • Jakie są prognozy i plany dla białostockiego stadionu miejskiego
Pozostało jeszcze 88% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Tomasz Mikulicz

Zajmuję się sprawami miejskimi, czyli m.in.: miejską polityką samorządową,
architekturą i ochroną zabytków. Opisuję też obrady rady miasta oraz zajmuję się też różnego rodzaju interwencjami. Zajmuje mnie również pisanie też o historii Białegostoku i najbliższych okolic.

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.poranny.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.