Szpecących reklam w Białymstoku coraz mniej. Ale mogłoby być jeszcze lepiej. Co z ustawą krajobrazową w naszym mieście?

Czytaj dalej
Fot. Anatol Chomicz
Tomasz Mikulicz

Szpecących reklam w Białymstoku coraz mniej. Ale mogłoby być jeszcze lepiej. Co z ustawą krajobrazową w naszym mieście?

Tomasz Mikulicz

Tak komentują architekci, historycy i artyści. Miasto radzi sobie z chaosem reklamowym poprzez zapisy w planach miejscowych. Wciąż jednak nie ma u nas uchwały krajobrazowej, która dałaby samorządowi potężny oręż w walce z reklamowym chaosem.

Z okien muzeum mam widok na dawny Pedet. Widzę, jak zmieniła się elewacja tamtejszej pierzei rynku. Reklamy zwracają uwagę, ale nie szpecą - mówi dyrektor Muzeum Podlaskiego Andrzej Lechowski.

Takich dobrych przykładów w centrum miasta coraz więcej. - Są jednak miejsca, które chluby nam nie przynoszą, jak chociażby pasaż handlowy wzdłuż ul. Boh. Monte Cassino. W reklamowej kakofonii trudno się nawet połapać - podkreśla dyrektor.

W artykule przeczytasz m.in.:

Co z uchwałą krajobrazową w Białymstoku?

 

Pozostało jeszcze 88% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Tomasz Mikulicz

Zajmuję się sprawami miejskimi, czyli m.in.: białostocką i podlaską polityką samorządową, architekturą, urbanistyką i ochroną zabytków. Opisuję też obrady rady miasta oraz zajmuję się też różnego rodzaju interwencjami zgłaszanymi przez mieszkańców. Zajmuje mnie również pisanie też o historii Białegostoku i najbliższych okolic. Zdarza mi się też zajmować działką kulturalną. Lubię wszak rozmowy z ciekawymi i inspirującymi ludźmi. W swojej pracy zwracam uwagę na szczegóły. Bo jak wiadomo diabeł tkwi właśnie w szczegółach.

W związku z ciszą wyborczą komentarze zostały wyłączone, zapraszamy z powrotem w niedzielę wieczorem.

plus.poranny.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.