Trasa niepodległości - czyli ostatnia tak duża inwestycja drogowa w Białymstoku

Czytaj dalej
Fot. Anatol Chomicz
Marta Gawina

Trasa niepodległości - czyli ostatnia tak duża inwestycja drogowa w Białymstoku

Marta Gawina

Na dwie aleje wylano ponad 200 tys. mkw asfaltu. Mosty i wiadukty pochłonęły blisko 10 mln kilogramów zbrojenia. Powstało w sumie 11 dwupoziomowych skrzyżowań. To trasa niepodległości, czyli ostatnia tak duża inwestycja drogowa w naszym mieście. Jej budowa praktycznie się zakończyła. Za chwilę ruszają odbiory. Jest szansa, że ruch zostanie puszczony jeszcze w sierpniu.

Dokładnie za pięć dni - 31 lipca 2019 roku mają oficjalnie zakończyć się prace budowlane na trasie niepodległości. Termin nie jest zagrożony, bo główne roboty zakończyły się już wiele tygodni temu.

- W I połowie sierpnia będą trwały odbiory, później musimy uzyskać pozwolenie na użytkowanie. Kiedy tylko je otrzymamy, inwestycja zostanie oddana do użytku - mówi Anna Kowalska z białostockiego magistratu. Nie chce podawać żadnych konkretnych dat, kiedy zostanie puszczony ruch.

Pozostało jeszcze 84% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Marta Gawina

Komentarze

1
Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

misiekle

Ciekaw jestem jak będzie z oznaczeniem zjazdów, bo jadąc w takim tunelu (bez dachu) przecież nie będzie wiadomo gdzie się znajdujemy i gdzie mamy skręcić (wyjechać z tunelu), żeby wjechać na interesującą nas poprzeczną ulicę.

plus.poranny.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.